Herkkubuffet

Kun tiedät että sinulla on loistava tuote ja käsissäsi on oikea kohderyhmä, luota Häät-tiimin osaamiseen. Sinä tunnet tuotteesi, me tunnemme kohderyhmämme – yhdessä saavutamme maksimaalisen tuloksen!

herkkubuffa

Aukeama kahdessa peräkkäisessä Häät-lehdessä vangitsee katseet. Ilmoitus julkaistaan niin painetussa Häät-lehdessä kuin Häät-digilehdessä, josta lukijat pääsevät klikkaamalla suoraan eteenpäin kotisivuillesi. Digi-ilmoitukseen voidaan liittää myös mainosvideo.

Häät.fi Paraatipaikka on Häät.fin näkyvin mainospaikka sivuston yläreunassa läpi sivuston. Iso mainospinta mahdollistaa näyttävän brändimainonnan sivuston ykköspaikalla ja mainosta näytetään tämän tehokampanjan aikana 50.000 kertaa.

Häät Sisällöllinen mainonta eli natiivimainonta täydentää luontevasti toimituksellista sisältöä ja antaa lukijoille tärkeitä vinkkejä saatavilla olevista tuotteista ja palveluista. Nettiosoite, tieto tuotteen ostopaikasta tai muu yhteystieto ohjaa kuluttajan eteenpäin kohti ostopäätöstä. Sisällölliset mainokset sijoitetaan tuotteelle tai palvelulle sopivaan aihekokonaisuuteen. Pakettiin sisältyy kaksi sivua sisällöllistä mainontaa Häät-lehdessä ja aineiston uudelleenjulkaisu Häät.fissä.

Häät Uutiskirje lähetetään kaikille uutiskirjeen tilaajalle. Onko sinulla tarjous, tapahtuma tai uutuus, josta haluat kertoa kohderyhmälle sähköisen kirjeen välityksellä kuvin, sanoin ja linkein?

Me Häät-tiimiläiset sitoudumme julkaisemaan pakettiin kuuluvat mainokset laadukkaasti yhdessä sovittavan aikataulun mukaisesti. Lisäksi lupaamme jalostaa keskeiset viestisi lukijoitamme kiinnostavaksi sisällöksi myös sosiaalisen median Häät-kanaviin (Facebook, Instagram, Pinterest).

7240 € (norm. 14199 €). Hintaan lisätään ALV 24 %.

Tilaa tai kysy lisää!

We have worked with Haat Magazine for over a decade and can honestly say that they offer the very best specialist bridal magazine for the Finnish market – we also just love the honest and professional formula that Sari brings to the magazine. In summary if you’re serious about the Finnish bridal market and want to develop a relationship built on success, then Haat is the only magazine you need to work with.
– Richard Marsh, Rainbow Club Limited

Email to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedIn